Ordenar ofertas por:
Provincia:
A Coruña(409)
Álava/Araba(213)
Albacete(96)
Alicante(641)
Almeria(145)
Andorra(5)
Asturias(251)
Avila(41)
Badajoz(130)
Barcelona(5.402)
Bizkaia(676)
Burgos(161)
Caceres(85)
Cádiz(238)
Cantabria(187)
Castellón(302)
Ceuta(15)
Ciudad Real(88)
Córdoba(183)
Cuenca(58)
Gipuzkoa(374)
Girona(485)
Granada(195)
Guadalajara(160)
Huelva(87)
Huesca(135)
Illes Balears(731)
Jaén(97)
La Rioja(200)
Las Palmas(399)
León(119)
Lleida(298)
Lugo(113)
Madrid(4.427)
Málaga(611)
Melilla(18)
Murcia(557)
Navarra(300)
Ourense(70)
Palencia(87)
Pontevedra(270)
Salamanca(80)
Santa Cruz de Tenerife(216)
Segovia(66)
Sevilla(587)
Sin especificar(563)
Soria(53)
Tarragona(458)
Teruel(60)
Toledo(227)
València(1.206)
Valladolid(212)
Zamora(54)
Zaragoza(675)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(1.997)
Administración Pública(4)
Atención a clientes(794)
Calidad, producción, I+D(1.467)
Comercial y ventas(2.679)
Compras, logística y almacén(1.893)
Diseño y artes gráficas(161)
Educación y formación(118)
Finanzas y banca(95)
Informática y telecomunicaciones(1.259)
Ingenieros y técnicos(1.835)
Inmobiliario y construcción(744)
Legal(143)
Marketing y comunicación(628)
Otras actividades(1.685)
Otros(3.812)
Profesiones y oficios(1.340)
Recursos humanos(541)
Sanidad y salud(1.089)
Sector Farmacéutico(191)
Turismo y restauración(971)
Ventas al detalle(70)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Bachillerato(459)
Ciclo Formativo Grado Medio(182)
Ciclo Formativo Grado Superior(146)
Diplomado(390)
Educación Secundaria Obligatoria(2.840)
Enseñanzas deportivas (regladas)(5)
Formación Profesional Grado Medio(905)
Formación Profesional Grado Superior(846)
Grado(1.187)
Ingeniero Superior(238)
Ingeniero Técnico(64)
Licenciado(77)
Máster(49)
Otros cursos y formación no reglada(19)
Otros títulos, certificaciones y carnés(97)
Postgrado(18)
Sin especificar(15.090)
Sin estudios(904)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(13.687)
Indiferente(489)
Intensiva - Indiferente(237)
Intensiva - Mañana(168)
Intensiva - Noche(15)
Intensiva - Tarde(40)
Parcial - Indiferente(2.434)
Parcial - Mañana(158)
Parcial - Noche(95)
Parcial - Tarde(99)
Sin especificar(6.094)
Mostrar
más
menos
Tipo de contrato:
A tiempo parcial(158)
Autónomo(1.045)
De duración determinada(2.730)
De relevo(7)
Fijo discontinuo(480)
Formativo(157)
Indefinido(9.253)
Otros contratos(5.725)
Sin especificar(3.961)
Mostrar
más
menos
Ver ofertas empleo

Ofertas de empleo de angles

38 ofertas de trabajo de angles


BUSINESS DEVELOPER MANAGER

L’equip de Roberlo continua creixent!

Roberlo és una empresa familiar especialitzada en el desenvolupament, fabricació i venda de pintura i altres solucions per al repintat de l'automòbil i per a aplicacions industrials amb seu a Riudellots de la Selva amb 20 filials a nivell internacional

Formem part del Group Briolf, grup empresarial català de propietat familiar amb presència diversificada en el camp de les especialitats químiques i amb clara vocació internacional amb més de 1100 persones internacionals i un ambiciós projecte de creixement.

Els nostres valors són la proximitat al client, la passió per la feina ben feta, el compromís amb els/les nostres clients i els/les nostres col·laboradors/es i la responsabilitat social amb el territori.

Per fer front als importants projectes de creixement que tenim busquem un/a BUSINESS DEVELOPER MANAGER un/a professional que vulgui sumar el seu talent al del nostre equip i comprometre’s amb un projecte versàtil, dinàmic i reptador i amb ganes de projectar el seu futur professional dins la nostra organització.

Quines seran les teves funcions dins l’empresa?

De la mà de Direcció de la Unitat de Pintura Industrial la persona seleccionada serà responsable de la captació de nous clients, estudi i desenvolupament dels projectes i coordinació amb els diferents departaments implicats per garantir l’èxit de l’operació.

S’encarregarà de:

  • Analitzar la situació del mercat i dels competidors
  • Conèixer en profunditat al client i les seves necessitats presents i futures
  • Liderar la venda del projecte garantint que resolgui les necessitats del client
  • Coordinació interna del projecte amb la resta àrees de l’empresa: Producte, RD, Màrqueting i Operacions
  • Ajudar a la consolidació de la marca recolzant-se amb el departament de màrqueting

Què busquem?

  • Formació a nivell de Grau Enginyeria o ADE, Econòmiques
  • Valorable experiència prèvia en gestió de comptes claus o projectes
  • Valorable domini de SAP
  • Nivell alt d’Excel
  • Idiomes:
    • Nivell anglès alt
    • Valorable segon idioma, preferentment el francès.
  • Disponibilitat per viatjar un 40% del temps
  • Busquem una persona capaç de treballar de manera autònoma, proactiva, amb excel·lents habilitats comunicatives, capacitat de negociació i passió per la feina ben feta.

Què oferim?

  • L'oportunitat de formar part d'un projecte de futur, en una empresa amb elevada potencialitat de creixement a nivell nacional i internacional
  • Treballar de la mà de la Direcció de la Unitat en el desenvolupament d’altres projectes transversals
  • Integrar-se a un equip jove i dinàmic en una empresa en una consolidada empresa
  • L’oportunitat de projectar el teu futur en una empresa amb importants plans de creixement durant els propers cinc anys
  • Pla de carrera que combinarà retribució i formació.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
40700MKP - OPERADOR/A DE TRÀFIC TERRESTRE JÚNIOR- CONTRACTE DE PRÀCTIQUES (SERTRANS)

Aquesta oferta forma part d'un Job Marketplace que organitza BARCELONA ACTIVA en col·laboració amb el SIL BARCELONA i que es celebrarà el 7 de juny, de 9:30h a 12h, a la Fira Barcelona (Recinte Montjuïc).

L'empresa SERTRANS necessita incorporar una persona amb el perfil: Operador/a de tràfic Terrestre Júnior (contracte de pràctiques)

Només ens posarem en contacte amb les persones que encaixin millor amb el perfil sol·licitat per l'empresa.

Es confirmarà assistència per correu electrònic.

Funcions:

Incorporació al nou centre logístic ubicat a Vilanova del Vallès (Granollers). Disposa de pàrquing, gimnàs, pistes esportives (pàdel, futbol, ??bàsquet), sala de jocs, etc.

Funcions:
– Gestió logística i seguiment de trànsit.
- Gestió dels/de les conductors/es i amb els clients/proveïdors.
- Resolució d'incidències.
- Cerca de càrregues a la borsa.
- Suport administratiu: control de vacances, tacògraf, etc.
- Es valora el domini d'idiomes (anglès, francès, romanès, rus, etc.)

En funció de l'experiència i els coneixements del candidat el seu perfil pot encaixar en un departament o un altre. Animem que participin en el procés de selecció, estem oberts a conèixer diferents perfils!

Apostem pel Talent i no creiem a les etiquetes, per això estem compromesos amb la no discriminació per raó de raça, edat, sexe, estat civil, ideologia, opinions polítiques, nacionalitat, religió, orientació sexual o qualsevol altra condició personal.

  • Tipus de relació professional: Contracte
  • Tipologia de contracte: Pràctiques
  • Durada de contracte: 6 Mesos, renovable 6 mesos més
  • Núm. Hores setmanals: 40
  • Horari: 09:00 a 18:00 // 09:00 a 19:00
  • Retribució brut anual: de 18.000 a 21.000 euros bruts/any en funció dels coneixements i experiència de la persona candidata.
Jornada completa
Contrato formativo
18.000€ - 21.000€ bruto/año
Programador informàtic
Seleccionem un/a programador/a per una empresa pública dins l'àmbit de les universitats i dels centres d'ensenyament superior de Catalunya.
La missió principal de la persona incorporada serà programar i desenvolupar aplicacions web.

En dependència del responsable del departament d'informàtica, les seves principals funcions seran:
- Recollir i analitzar la informació sobre els processos de negoci per millorar?los.
- Dissenyar, desenvolupar i implementar solucions informàtiques en funció de la informació i anàlisi realitzada.
- Atendre les consultes, resoldre dubtes i incidències i formar els usuaris.
- Estar actualitzats i proposar innovacions o bones pràctiques que puguin implantar?se a l'àrea i a l?entitat.

Tecnologies utilitzades:
-Llenguatges de programació i entorns: C#, Javascript, ASP.NET MVC i TFS
-Base de dades: SQL Server (ús de NHibernate)
-Interfície i estils: HTML, CSS, Twitter Bootstrap, Ajax, JSON i XML.


La vacant ofereix:
-Posició estable.
-Possibilitat de creixement dins d'una institució pública.
-Possibilitat de teletreball 2/3 dies setmanals.
-Flexibilitat horària.
-Borsa de desenvolupament en altres àmbits (formació, etc.).
-Altres beneficis: 22 dies de vacances, hores d?assumptes propis, jornada intensiva període d?estiu, nadal i setmana santa, entre d'altres.


Es requereix:
-Nivell C de català.
-Nivell B2 anglès.
-Títol universitari de grau mitjà o equivalent.
-Coneixement en les tecnologies utilitzades o similars.
-Es requereix una experiència mínima d'un any en la programació.

Pensem en una persona amb una gran capacitat de flexibilitat, adaptabilitat i pel treball en equip, així com amb competències per l'anàlisi i la comprensió.
Jornada completa
Contrato de relevo
30.000€ - 35.000€ bruto/año
1 Titulat/da Superior per exercir les funcions de Director/a en Projectes de Innovació Digital de Salut Mental (24_77_IPV_SM_TECS)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per al Centre de Salut Mental, ofereix:

Funcions:

1.- Liderar i garantir l’execució del projecte E-Salut Mental Catalunya en els temps pactats pels projectes de transformació digital de Catsalut .

2.- Exercir com òrgan d’assistència i assessorament a la direcció de salut mental en matèria d’innovació.

3.- Coordinar l’organització dels comitès de governança i científic del projecte.

3.- Impulsar i gestionar les línies d’innovació de salut mental de l’entitat.

4.- Dissenyar, coordinar i supervisar un pla d’execució pel projecte E-Salut Mental. Així com establir el contacte i gestionar la coordinació amb altres hospitals per la realització de proves pilot.

5.- Identificar la necessitat de processos subcontractats i preparar els plecs tècnics i de seguiment de les licitacions de compra pública en coordinació amb les unitats de salut mental, transformació digital i innovació, amb l’objectiu de subcontractar desenvolupaments tecnològics a tercers.6.- Elaborar i gestionar el pressupost del projecte. Així com avaluar incidències, promovent la gestió d’accions correctives i de contingència.

7.- Assegurar que es compleixen els procediments aplicables, així com impulsar la millora contínua.

8.- Dissenyar un pla per garantir la transferència del projecte al sistema de salut català.

Requisits:

  • Llicenciatura/grau en Ciències de la Salut / Enginyeria / Economia / ADE / Dret.
  • Experiència mínima 5 anys en el camp de la salut.
  • Formació complementària postgraduada en gestió sanitària i/o empresarial.
  • Nivell de català C1.

Es valorarà:

  • Currículum vitae.
  • Experiència en gestió de projectes digitals en l'entorn sanitari, sociosanitari o empresarial a Catalunya des de la perspectiva assistencial, organitzativa, tecnològica, i de lideratge integral que incorpori l’experiència client.
  • Experiència en gestió del canvi, innovació en producte, operacions i organització.
  • Experiència en projectes digitals, com a líder o com a persona involucrada en els desenvolupaments tecnològics (integració i implementació de plataformes IT)
  • Experiència en processos de compra pública innovadora.
  • Capacitat de treballar amb equips multidisciplinaris. Persona proactiva, comunicativa, empàtica, intraemprenedora i amb capacitat analítica.
  • Capacitat de realització de presentacions gràfiques.
  • Anglès, llegit i escrit.

S’ofereix:

Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball al Centre de Salut Mental del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, en dependència de la Direcció de Salut Mental i de la Direcció d’Organització Digital i, ambdues, de la Direcció General del Consorci.

* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:

1.- Curriculum vitae.

2.- Titulació acreditativa del requisit.

3.- Acreditacions formatives.

4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).

La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.

Data de termini: 26 de maig de 2024

Codi de plaça: 3862

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Monitors/es Colònies Ambientals amb anglès Maig i Juny
Fundació Pere Tarrés
Barcelona, Barcelona
Hace 3d

La Fundació Pere Tarrés cerca monitors/es amb anglès per incorporar-se als equips d'educació ambiental i realitzar colònies ambientals durant el mes de Maig i Juny

Les principals funcions que haurà de desenvolupar són:

- Dur a terme les activitats d'educació ambiental
- Coordinar-se amb la resta d'educadors/res de l'equip
- Fer l'avaluació de les activitats
- Preparar, mantenir i recollir el material necessari o l'espai per a executar les activitats.

Cerquem monitors/es amb experiència en el monitoratge de grups, nivell alt d'anglès, disponibilitat total de dilluns a divendres (passant la nit a la casa de colònies) amb possibilitat de continuar a l'estiu.

Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Enginyer/a de projectes júnior (anglès fluït)
Empresa líder a Espanya en la fabricació d'equips elèctrics i electrònics per a ús domèstic i professional, requereix incorporar en el Departament d'Enginyeria de Producte a un/a Enginyer/a de projectes Júnior.

En dependència del/la Product Manager, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Gestió de projectes de desenvolupament de nous productes, coordinant els diferents departaments, fàbriques i proveïdors internacionals.
- Comunicació directa, i freqüentment en anglès, amb clients, proveïdors i fàbriques.
- Donar suport a l'equip comercial en la part tècnica de la venda, desenvolupament de costos i definició de gamma de producte.

S'ofereix:
- Incorporació immediata en sòlida i prestigiosa empresa, líder nacional en el seu sector i en expansió internacional.
- Estabilitat professional i bon ambient de treball en empresa amb escassa rotació laboral.
- Formació inicial i contínua en producte, sector i empresa i opcions de desenvolupament professional.
- Condicions salarials d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari: Jornada completa de dilluns a divendres, de 8h a 17:30h, amb la corresponent pausa del migdia.

Es requereix:
- Persona dinàmica (orientada al multitasking) i amb facilitat per al treball en equip.
- Habilitats pel tracte amb clients i proveïdors internacionals.
- Bona capacitat de comunicació interdepartamental.
- Residència a Osona, la Garrotxa o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Administratiu /va / recepcionista per concessionari de cotxes de gama alta (amb anglés)

El nostre client, reconegut concessionari de vehicles de gama alta, necessita reforçar la plantilla amb un/a recepcionista i administratiu per fer les següents tasques:

  • Recepció de clients de taller i compra
  • Ordres de taller
  • Facturació de taller
  • Coordinació amb l'equip de taller
  • Cobrament a clients
  • GEstió de documentació de garantia
  • Etc..

Oferim:

  • Incorporació immediata, indefinida i totalment estable a compantia reconeguda de primer nivell
  • Horari flexible, partit de dilluns a divendres i algún dissabte al dematí.
  • BOna remuneració (per sobre del sector)
  • Molt bon ambient de treball
  • Formació específica a càrrec de l'empresa; acompanyament per part de 3 companys/es
  • Contractació indefinida
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
RESPONSABLE DE POSTVENDA

Des de Marlex Human Capital estem col·laborant amb una empresa líder en el sector de la construcció de maquinària i línies automàtiques per l’encaixat, paletitzat i manipulació, ubicada a la comarca de la Garrotxa que precisa incorporar al seu equip un/a RESPONSABLE DE POSTVENDA que parli anglès.

Quina seria la teva missió a l’empresa?

Gestionant un equip de persones, el o la candidat/a seleccionat/da s’encarregarà de les següents funcions:

  • Organitzaràs i supervisaràs les tasques administratives dels/les gestors/es
  • Gestionaràs i supervisaràs les intervencions dels/les tècnics/es
  • Faràs el seguiment de les peticions i incidències dels clients
  • Controlaràs i gestionaràs l'estoc del magatzem de recanvis
  • Te'n carregaràs de fer el control i seguiment del resultat econòmic del departament
  • Faràs seguiment dels servei postvenda de les filials

Al perfil seleccionat se li ofereix:

  • Contracte estable i directe per empresa
  • Oportunitat de desenvolupar un rol estratègic i de responsabilitat
  • Formar part d’una empresa reconeguda a nivell nacional i internacional
  • Salari competitiu amb pla de carrera
  • Horari de dilluns a divendres
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
40660 - AJUDANT ESPAI COWORKING

Som una asociació esportiva ubicada a Ciutat Vella y estem buscant una persona per cobrir la vacant d'ajudant per a l'espai coworking.

Tindràs la responsabilitat de conèixer l'entorn social en el qual es troba l'espai de coworking, aportar idees en el procés de creació de l'espai físic i de la imatge corporativa i donar valor afegit a un projecte humil, però ambiciós. Ens trobem en la recerca d'una persona amb fluïdesa conversacional en català, castellà i anglès (qualsevol altre idioma és un avantatge), amb fortes habilitats comunicatives i interpersonals amb un caràcter innovador amb capacitat de resolució de problemes i orientacions als canvis. Taques principals:

- Ajudar en la incorporació de membres i proporcionar informació sobre els nostres serveis.
- Estratègia de màrqueting i comunicació.
- Gestió del disseny i la comunicació offline i online (web, xarxes socials)
- Gestió de consultes i reserves de serveis.
- Logística i execució dels esdeveniments.
- Generar sinergies i creixement entre i per a la comunitat.
- Gestió comunicació interna pels membres.
- Organització i execució d'activitats de la comunitat.
- Atenció al client.

S'ofereix:

  • Tipus de relació professional: Contracte
  • Tipologia de contracte: Indefinit
  • Núm. Hores setmanals: 20
  • Horari: Per denifir (tardes)
  • Retribució brut anual: 9200
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
8.000€ - 10.000€ bruto/año
RESPONSABLE D'ADMINISTRACIÓ (SERVEI TÈCNIC)

Des de Marlex Human Capital estem col·laborant amb una empresa líder en el sector de la construcció de maquinària i línies automàtiques per l’encaixat, paletitzat i manipulació, ubicada a la comarca de la Garrotxa que precisa incorporar al seu equip un/a coordinador/a pel Servei Tècnic que parli anglès.

Quina seria la teva missió a l’empresa?

Gestionant un equip de persones, el o la candidat/a seleccionat/da s’encarregarà de les següents funcions:

  • Organitzaràs i supervisaràs les tasques administratives dels/les gestors/es
  • Gestionaràs i supervisaràs les intervencions dels/les tècnics/es
  • Faràs el seguiment de les peticions i incidències dels clients
  • Controlaràs i gestionaràs l'estoc del magatzem de recanvis
  • Te'n carregaràs de fer el control i seguiment del resultat econòmic del departament
  • Faràs seguiment dels servei postvenda de les filials

Al perfil seleccionat se li ofereix:

  • Contracte estable i directe per empresa
  • Oportunitat de desenvolupar un rol estratègic i de responsabilitat
  • Formar part d’una empresa reconeguda a nivell nacional i internacional
  • Salari competitiu amb pla de carrera
  • Horari de dilluns a divendres
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Great friends del Programa Speak Up (monitors/es)
Fundació Pere Tarrés
Barcelona, Barcelona
26 de abril

Tens un bon nivell d'anglès? Li vols treure profit?
Estàs de sort, encara pots formar part del programa Speak Up!

El Programa Speak Up és un projecte d'acompanyament escolar del Consorci d'Educació de Barcelona que té com a objectiu millorar la competència lingüística oral en anglès de l'alumnat en diferents centres educatius de Barcelona.

A la Fundació Pere Tarrés cerquem monitors/es amb vocació i experiència docent que tinguin motivació per ensenyar.

Les funcions són:

  • Fomentar l’ús de l’anglès com a llengua de comunicació a les sessions de treball amb 10 alumnes.
  • Controlar l’assistència setmanal de l’alumnat. Fer el seguiment de les tasques que realitzin en l’estona de treball.
  • Comunicar-se amb els especialistes d’anglès de l'Institut per tal de conèixer les necessitats de l’alumnat i la seva evolució.
  • Mantenir la comunicació periòdica amb el professorat assessor de l’EOI Barcelona Drassanes per tal de seguir el programa d’activitats preparat i fer el seguiment i avaluació de la seva implementació.
  • Realitzar els informes de seguiment de l’alumnat i assistir a les reunions de seguiment amb el professorat.
  • Participar a les sessions de formació organitzades pel programa.
  • Participar a les reunions de coordinació i de preparació d’equip de “great friends” i amb els centres.
  • Organitzar els materials i suports didàctics. Organitzar i elaborar materials i activitats en anglès que afavoreixin l’ús oral de la llengua.
  • Actuar com a referent lingüístic per a l’alumnat ajudant-lo a reforçar l’oralitat en anglès.
  • Oferir suport a la conversa en llengua anglesa reforçant el treball oral realitzat a l’aula.

Condicions:

  • Incorporació: Immediata
  • Jornada: 8 hores setmanals
  • Horari: Dilluns a dijous de 16h a 18h
  • Temporalitat: fins al 14 de juny.


Si vols ser un/a Great Friend, no dubtis a inscriure't.
We're waiting for you!

Jornada parcial - indiferente
Otros contratos
Salario sin especificar
Responsable de compres

T'apassiona el món de les negociacions? Tens experiència con a responsable de compres? Domines l'idioma anglès? Si és així, aquesta posició és per a tu!

Busquem un/a Responsable de compres, dinàmic/a, amb una elevada orientació al client i a resultats, amb alta capacitat de negociació de tarifes, bon tracte amb els proveïdors.


Funcions:

1.  Supervisar el procés de compres des de les ofertes de compra, lentrada dalbarans i les factures, assegurant el compliment dels processos establerts i la fiabilitat de dades en els sistema informàtic.

2.  Selecció de proveïdors i negociació de condicions.

3.  Definir els preus de compra i establir un sistema per assegurar la actualització periòdica dels preus de compra en el sistema.

4.  Establir i supervisar sistemes per lactualització i manteniment de la fitxa dels articles, control de famílies i subfamílies i classificació dels materials.

5.  Controlar i mantenir els estocs de materials òptims dacord amb el temps de reposició i la rotació definida.

6.  Fer els informes periòdics establerts per la valoració dels inventaris per famílies i subfamílies i el control i seguiment de les desviacions.

7.  Gestió dels materials obsolets, informes periòdics i propostes al Departament de Vendes.

8.  Supervisar i assegurar que els estocs de materials siguin correctes, establint sistemes de recomptes periòdics pel personal de magatzem i gestionant les diferències.

9.  Atenció, redacció i control de les auditories de producte.

10.  Gestionar el personal de lequip de dos persones.

11.  Donar suport al responsable de Logística i Magatzem i definir els torns de treball adequats.

12.  Supervisar i optimitzar les operacions de Logística: vehicles i rutes.

13.  Establir plans de manteniment dels vehicles i supervisar el seu compliment.


Requisits:

Ø Estudis: Llicenciatura Econòmiques o similar.

Ø Idiomes: català, castellà, anglès.

Ø Experiència en tasques similars amb un mínim de 2 anys

Ø VALORABLE domini de lExcel i SAGE.


Què ofereixen ?

span>Horari: de dilluns a divendres de 8h a 13 h i de 15h a 18 h

span style="font-size: 7pt;">Salari competitiu dacord a lexperiència.


T'esperem!

 





En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
35.000€ - 40.000€ bruto/año
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA AMB ANGLÉS (CASTELLÓ D'EMPÚRIES) Sector Comerç
Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral. #ConectamoseltalentoconlasoportunidadesIMAN Temporing Figueres cerca persona pel departament d'administració per una empresa del sector Comerç ubicada a Castelló d'Empúries (Girona),FUNCIONS: Les funcions seran atendre als proveidors en el dpment. de logistica de l'empresa, revisar factures i albarans, comprovació de les comandes dels clients internacionals.HORARI: 40h/setmanals de dilluns a divendres , de 08:00h a 16:00h .
Jornada intensiva - mañana
Otros contratos
15.000€ - 20.000€ bruto/año
Monitors/es casal d'estiu a Vacarisses amb anglès

T'agradaria divertir-te treballant aquest estiu?

Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem monitors/es de lleure amb nivell d'anglès per treballar a un casal d'estiu de Vacarisses.

Què faràs?

  • Dinamitzaràs activitats de lleure amb infants d'infantil, primària i ESO enfocades en la sostenibilitat.
  • Definiràs amb la resta d'equip de monitors/es els objectius educatius del casal.
  • Programaràs les diferents activitats.
  • Vetllaràs per la seguretat i benestar dels infants.
  • Avaluaràs les activitats realitzades.

Què oferim?

  • La previsió és que el Casal d'estiu es realitzi del 25/06 al 26/07 de dilluns a divendres.
  • Oferim una experiència inigualable treballant amb infants en una entitat sense ànim de lucre.
  • Tindràs l'oportunitat d'educar a través del joc.

Si tens el títol de monitor/a de lleure i/o experiència en l'àmbit del lleure i t'interessa treballar amb nosaltres... És el moment, no ho dubtis i apunta't a l'oferta.

T'estem esperant!

Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Preparador/a per oficina tècnica
A Grup Epos, formem part de Grupo Proman, multinacional francesa amb origen a la ciutat de Manosque el 1990. Tenim presència a més de 16 països diferents i tenim més de 915 agències a tot el món. Amb més de 10 anys operant a escala internacional, us ajudem a trobar el vostre nou camí professional. A Espanya, oferim solucions de recursos humans a través de les nostres línies de negoci: treball temporal, selecció directa, formació, solucions d’assessment i consultoria empresarial. Actualment estem buscant un/a preparador/a per oficina tècnica per treballar a una important empresa a la comarca d'Osona. Funcions: * Determianr les necessitats de material de fabricació * Preparar els plànols de fabricació * Fer el seguiment del procés de producció al taller * Resolució d'incidències Requisits: * GFGS en Fusteria, Disseny Industrial o afins * Experiència de 2 anys en AutCAD * Experiència en oficina tècnica Valorable: * Experiència en fusteria * Anglès B2 Inscriu-te We are happy to help! Som feliços d’ajudar. Volem acompanyar-te amb la teva recerca professional perquè aconsegueixis el teu major potencial. Treballem amb l’empresa client per potenciar el talent del sector i assegurar una integració òptima del treballador al seu futur lloc de treball. Som una empresa compromesa amb la igualtat d’oportunitats i vetllem pel compliment d’aquesta metodologia igualitària en tots els nostres processos de reclutament. No dubtis a sol·licitar aquesta posició! Estem desitjant conèixer-te.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
TÈCNIC/A PRL

Resideixes al Bages i tens experiència com a TÈCNIC/A HIGIENE INDUISTRIAL I ERGONOMIA en entorn INDUSTRIAL preferiblement del sector QUÍMIC?

La persona seleccionada s'encarregarà de vetllar per la Salut i la Seguretat de les persones, i garantir que l' entorn, equips, instal·lacions i l´ambient de treball siguin segurs i saludables, per a tothom que treballi dins de l'organització i per el personal extern present, per aconseguir 0 situacions insegures, 0 accidents laborals i/o malalties professionals.

Quines seran les teves funcions dins l’empresa?

  • Investigació d´ accidents/incidents per detectar les seves causes i fer el seguiment de la realització de les accions correctores establertes.
  • Gestió vigilància de la salut per servei de prevenció aliè.
  • Dur a terme auditories de seguretat i crear consciència als empleats en relació amb les obligacions de seguretat.
  • Gestió internacional de la PRL i PCI.
  • Verificació de mesures tècniques i organitzatives de prevenció de formació de ATEX i de fonts d'ignició.
  • Verificació del compliment ATEX segons requeriments d'RD 681/2003 i RD 144/2016.
  • Verificació d'idoneïtat d'equips elèctrics i mecànics, proposta de solucions tècniques pel compliment de la Directiva ATEX.
  • Gestió i control Epis.
  • Formació Pla emergència incendi, vessaments i simulacres.
  • Anàlisi del risc de tasques de millora d´instal·lacions i processos.
  • Realització de Permisos de Treballs Especials.
  • Realitzar coordinació activitats empresarials amb contractistes, transportistes. Revisió i aprovació documentació.
  • Seguiment del Pla de Formació anual en PRL
  • Realització d'accions formatives i sensibilització en matèria de prevenció a treballadors
  • Anàlisi de les desviacions i implantació de mesures preventives i correctives
  • Vigilar la possible aparició de nous riscos laborals.

Què busquem?

Persona amb Formació Superior en Enginyeria Industrial amb formació específica en Auditores i Sistemes de Gestió de la Qualitat i Medi Ambient o experiència equivalent.

Persona amb el màster de PRL en triple especialització

  • Imprescindible disponibilitat per viatjar a les filials del grup
  • Imprescindible domini de català, castellà i anglès
  • Domini eines ofimàtiques.
  • Persona amb una experiència de 3 a 5 anys en lloc de similars responsabilitats en empresa industrial
  • Pensem en un/a professional amb clares habilitats d’organització, planificació i comunicació. Una persona amb iniciativa i amb coneixements en el sector

Què oferim?

  • L'oportunitat de formar part d'un projecte de futur, en una empresa amb elevada potencialitat de creixement.
  • Projecte professional estable amb clares possibilitats de desenvolupament professional.
  • Integrar-se a un equip jove i dinàmic en una empresa en una consolidada empresa
  • Treballar en un entorn dinàmic i jove amb valors sòlids.
  • Pla de carrera que combinarà retribució i formació.
  • Horari amb entrada entre les 08:00 i les 09:00, sortida a les 16:30 o 17:30.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral. #ConectamoseltalentoconlasoportunidadesDes de la nostra oficina Manresa, cerquem enginyer / a industrial per a vacant estavle en important empresa ubicada a Santpedor.Es requereix:-Experiència en de dibuix 2D Autocad. -Es valorarà coneixements dibuix 3D amb el programa Solid Edge o altres programes de dibuix. -Coneixements del SAP Business One en cas que no ser possible és valorarà coneixements informàtics. - Anglès nivell alt.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Gestor de Projectes de Transformació digital

Emprea situada a Terrassa dedicada a l`Assessorament, Formació d`Empreses i professionals i gestió de Projectes de la UE, cerca un Tècnic per realitzar les funcions de Gestor de Projectes de Transformació digital.

  • Funcions:

    • Planificar, coordinar l'execució i el lliurament de projectes de transformació digital, assegurant el compliment dels objectius dins dels terminis i pressupostos establerts.
    • Facilitar la col·laboració entre equips multidisciplinaris per al disseny i la implementació d'estratègies digitals personalitzades per a cada client.
    • Avaluar les necessitats de negoci i recomanar solucions tecnològiques avantguardes.
    • Fomentar un entorn de treball innovador, promovent l'aprenentatge continu i l'adaptació a les darreres tendències tecnològiques.

    Requisits del Perfil:

    • Formació:

      Grau d`Enginyeria, Ciències de la Computació, Administració d`Empreses, Matemàtiques o afins.

      CFGS de Multimèdia, Biblioteconomia, o afins.

    • Experiència provada en la gestió de projectes de digitalització.
    • Coneixement profund de les últimes tecnologies i la seva aplicació a l'entorn empresarial.
    • Competència alta en català, anglès B2 mínim i espanyol.
    • Capacitat per liderar, motivar i unir equips cap a objectius comuns.
    • Flexibilitat i capacitat dadaptació a canvis i desafiaments inesperats.
    • Experiència en màrqueting digital serà valorada positivament.
    • Facilitat per treballar en equip

    S`ofereix:

  • Lloc de treball estable amb contracte indefinit directe per Empresa en Projectes Europeus d`Assessorament a Empreses
  • Horari flexible entre 8h i 18h de dilluns a dijous i divendres tardes festa
  • Sou brut anual de 30.000 euros

Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 30.000€ bruto/año
Monitors/es colònies de cuina en anglès del 30/06 al 06/07 i/o del 07/07 al 13/07
Fundació Pere Tarrés
Barcelona, Barcelona
11 de abril

Vols treballar aquest estiu com a monitor/a de lleure a les nostres cases de colònies? Tens formació o experiència fent colònies en anglès? T'agrada la cuina? Estàs disposat/da a viure una experiència inoblidable rodejat/da d'infància i adolescència?

Aleshores no ho dubtis més, aquesta és la teva oferta!

Des de la Pere Tarrés volem acompanyar-te en aquesta aventura per fer-te créixer professionalment i que formis part d'un equip, joves, dinàmic, amb ganes de treballar i compartir moments inoblidables.

TORN 1: del 30/6/24 al 06/7/24

TORN 2: del 7/7/24 al 13/7/24

Quins beneficis gaudiràs:

  • Formació des del primer dia perquè sàpigues en tot moment quines són les funcions que has de realitzar i quin és el teu rol a desenvolupar.
  • Treball en equip, sortim tots junts cap a les diferents cases de colònies per fer pinya i conèixer fora de les hores de treballs amb els companys i companyes amb les quals compartiràs aquesta experiència.
  • Bon ambient de treball, per nosaltres és important que tothom vingui amb ganes de compartir i amb un somriure.

Que és el que et farà triomfar en aquesta oferta:

Ser una persona dinàmica, motivada, amb ganes de gaudir i d'engrescar-se. Responsable, organitzada, amb sentit comú i amb experiència en cuina i formació en anglès.

Quins serà el teu objectiu:

  • Lideraràs conjuntament amb els/les teus/teves companys/es un grup d'infants i/o joves per donar-les la millor experiència possible.
  • Compartir bones pràctiques amb l'equip, per créixer, ajudar i millorar professionalment.
  • Dinamitzar perquè les persones que vinguin a gaudir de les nosaltres colònies s'emportin una experiència inoblidable.

Quines serien les teves funcions:

  • Planificació de les activitats: definició dels objectius educatius, programació de les activitats, preparació dels materials.
  • Dinamització i seguiment d'un grup d'infants.
  • Coordinar-se amb la resta d'educadors/res de l'equip.
  • Fer l'avaluació de les activitats i feina feta.
  • Preparar, mantenir i recollir el material necessari o l'espai per a executar les activitats.

Que et podem oferir:

  • Contracte: fix discontinu
  • Dates de les colònies:

    TORN 1: del 30/6/24 al 06/7/24

    TORN 2: del 7/7/24 al 13/7/24

  • Jornada completa (inclou pernoctació)
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Monitors/es colònies en Anglès Juny i Juliol
Fundació Pere Tarrés
Barcelona, Barcelona
10 de abril

Vols treballar aquest estiu com a monitor/a de lleure a les nostres cases de colònies? Tens formació o experiència fent colònies en anglès? Estàs disposat/da a viure una experiència inoblidable rodejat/da d'infància i adolescència?

Aleshores no ho dubtis més, aquesta és la teva oferta!

Des de la Pere Tarrés volem acompanyar-te en aquesta aventura per fer-te créixer professionalment i que formis part d'un equip, joves, dinàmic, amb ganes de treballar i compartir moments inoblidables.

TORN 1: del 24/6/24 al 28/6/24

TORN 2: del 30/6/24 al 5/7/24

TORN 3: del 7/7/24 al 12/7/24

TORN 4: del 21/7/24 al 26/7/24

TORN 5: del 28/7/24 al 2/8/24

Quins beneficis gaudiràs:

  • Formació des del primer dia perquè sàpigues en tot moment quines són les funcions que has de realitzar i quin és el teu rol a desenvolupar.
  • Treball en equip, sortim tots junts cap a les diferents cases de colònies per fer pinya i conèixer fora de les hores de treballs amb els companys i companyes amb les quals compartiràs aquesta experiència.
  • Bon ambient de treball, per nosaltres és important que tothom vingui amb ganes de compartir i amb un somriure.

Que és el que et farà triomfar en aquesta oferta:

Ser una persona dinàmica, motivada, amb ganes de gaudir i d'engrescar-se. Responsable, organitzada, amb sentit comú i amb experiència fent teatre.

Quins serà el teu objectiu:

  • Lideraràs conjuntament amb els/les teus/teves companys/es un grup d'infants i/o joves per donar-les la millor experiència possible.
  • Compartir bones pràctiques amb l'equip, per créixer, ajudar i millorar professionalment.
  • Dinamitzar perquè les persones que vinguin a gaudir de les nosaltres colònies s'emportin una experiència inoblidable.

Quines serien les teves funcions:

  • Planificació de les activitats: definició dels objectius educatius, programació de les activitats, preparació dels materials.
  • Dinamització i seguiment d'un grup d'infants.
  • Coordinar-se amb la resta d'educadors/res de l'equip.
  • Fer l'avaluació de les activitats i feina feta.
  • Preparar, mantenir i recollir el material necessari o l'espai per a executar les activitats.

Que et podem oferir:

  • Contracte: fix discontinu
  • Dates de la colònia del 24/06/2024 al 2/08/2024.
  • Jornada completa (inclou pernoctació)
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Secretària de direcció (català/anglés)
Una important empresa del sector financer, situada al centre de Barcelona (a prop de l'estació de metro Diagonal), està buscant incorporar de manera estable una secretària/assistent de direcció. La persona seleccionada es responsabilitzarà de tasques de secretariat i donarà suport en tasques administratives. Detalls del lloc de treball:Horari laboral a jornada completa, de dilluns a dijous de 8:30 a 18:00 hores i divendres de 8:00 a 14:00 hores. Durada inicial del contracte de 4 mesos, amb possibilitat d'incorporació permanent depenent del rendiment. Requisits: Ser natiu/nativa en català i tenir un nivell alt d'anglès. Domini de les eines informàtiques. Coneixement en assegurances de caució. Es requereix una edat mínima de 35 anys. Salari: Entre 20.000 i 28.000 euros bruts anuals, segons experiència. En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Administratiu/a RRHH cat temporal

Estem buscant un/a administratiu/a TEMPORAL per un important entitat del sector educatiu ubicada a Sarrià, Barcelona. Com a part del nostre equip, tindràs un paper clau en el suport administratiu per a la formació i desenvolupament dels empleats, contribuint al creixement i retenció del talent dins de l'organització.


Responsabilitats principals:

  1. Coordinació Logística: Organització i coordinació dels aspectes logístics de la formació, incloent reserva de sales, gestió d'equips audiovisuals, distribució de material formatiu i coordinació d'horaris amb participants i formadors.
  2. Gestió de Bases de Dades: Manteniment de bases de dades actualitzades d'empleats, formadors i recursos de formació, incloent seguiment d'assistència, registre d'avaluacions de rendiment i generació de informes relacionats amb el desenvolupament del personal.
  3. Gestió de Peticions de Formació Ad Hoc: Contacte amb proveïdors, comunicació amb candidats, matriculació, etc.
  4. Comunicació Interna: Ser punt de contacte per a dubtes i sol·licituds rebudes a través del canal corporatiu.
  5. Retroalimentació, Avaluació i Seguiment: Ajuda en la recopilació i anàlisi de dades per avaluar l'efectivitat dels programes de formació, incloent administració d'enquestes de satisfacció, recopilació de feedback dels participants i identificació d'àrees d'ampliació.
  6. Suport Administratiu General: Brindar suport administratiu addicional segons sigui necessari, com programació de reunions, gestió de correus electrònics i preparació de informes i presentacions.
  7. Gestió de Subvenció Tripartita.
  8. Suport en projectes transversals de l'àrea.

Habilitats i Requisits:

  • Excel·lents habilitats organitzatives i atenció al detall.
  • Capacitat per gestionar múltiples tasques i prioritats de manera efectiva.
  • Competència en l'ús de programari d'oficina com Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) i eines de gestió de bases de dades.
  • Capacitat per treballar de manera autònoma i en equip.
  • Experiència prèvia en rols administratius, preferiblement en el camp de recursos humans o formació i desenvolupament, és una avantatge.
  • Jornada completa de dilluns a divendres (aproximadament de 9 a 18 h).
  • Idiomes: català, castellà i anglès (nivell B2 suficient per a l'anglès).
  • Salari: en funció de l'experiència; avaluarem segons el mercat per a posicions administratives en recursos humans.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
40503 - Conserge amb anglés

Les funcions serían les pròpies de consergeria
- Atendre a les persones que accedeixin a la finca
- Recepció de paqueteria
- Neteja de les zones comuns
- Imprescindible que sàpiga parlar anglès

  • Tipus de relació professional: Contracte
  • Tipologia de contracte: Indefinit
  • Núm. Hores setmanals: 40
  • Horari: 09:00-14:00 i de 16:00-19:00
  • Retribució brut anual: Segons conveni 15.800 anuals
Jornada completa
Contrato indefinido
12.000€ - 15.000€ bruto/año
Neteja de la Llar- La Selva

Cerquem professional per Auxiliar de la Llar, per a treballar al Servei d'Atenció Domiciliària a la Zona de la Selva, concretament : Caldes de Malavella, Vilavid d' Onyar, Maçanet de la Selva, Santa Coloma, Anglès, Breda, Hostàlric,

Funcions

  • Realitzar la neteja del domicili de l’usuari seguint indicacions de la coordinació del servei i sota la supervisió dels professionals que intervenen en el cas.
  • Desplaçament a diferents domicilis a realitzar la neteja dels espais.
  • Contribuir al seguiment de les persones usuàries amb altres professionals dels serveis socials o sanitaris.
  • Prevenir situacions de risc observant, detectant i alertant a l’equip de coordinació quan sigui necessari.
  • Mantenir actualitzat els registres i la documentació necessària Participar en les reunions de coordinació amb l’equip de gestió del SAD.

Requisits

Imprescindible vehicle propi per desplaçar-se al domicili dels usuaris.

Jornada parcial - indiferente
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Fisioterapeuta centre de dia gent gran

Es cerca fisioterapeuta per a treballar als centres de dia de les Bernardes a Salt i del Moli del Cuc a Anglès.

La persona seleccionada s'encarregarà de donar atenció directa i cures pròpies de la seva disciplina als/les residents, a través de tractaments dirigits a la recuperació i rehabilitació de persones amb disfuncions o discapacitat, així com la prevenció, el seguiment i l'avaluació de les mateixes i l'elaboració de plans terapèutics en funció del diagnòstic del usuari/a i assessorament al personal assistencial.

S’ofereix:

Jornada: 22 hores setmanals (13h setmanals a Salt i 9 hores setmanals a Anglès)

Horari: 3 dies a la setmana a cada centre. Matí i tarda

Contracte: Estable

Incorporació inmediata

Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Anterior