L’equip de Roberlo continua creixent!
Roberlo és una empresa familiar especialitzada en el desenvolupament, fabricació i venda de pintura i altres solucions per al repintat de l'automòbil i per a aplicacions industrials amb seu a Riudellots de la Selva amb 20 filials a nivell internacional
Formem part del Group Briolf, grup empresarial català de propietat familiar amb presència diversificada en el camp de les especialitats químiques i amb clara vocació internacional amb més de 1100 persones internacionals i un ambiciós projecte de creixement.
Els nostres valors són la proximitat al client, la passió per la feina ben feta, el compromís amb els/les nostres clients i els/les nostres col·laboradors/es i la responsabilitat social amb el territori.
Per fer front als importants projectes de creixement que tenim busquem un/a BUSINESS DEVELOPER MANAGER un/a professional que vulgui sumar el seu talent al del nostre equip i comprometre’s amb un projecte versàtil, dinàmic i reptador i amb ganes de projectar el seu futur professional dins la nostra organització.
Quines seran les teves funcions dins l’empresa?
De la mà de Direcció de la Unitat de Pintura Industrial la persona seleccionada serà responsable de la captació de nous clients, estudi i desenvolupament dels projectes i coordinació amb els diferents departaments implicats per garantir l’èxit de l’operació.
S’encarregarà de:
Què busquem?
Què oferim?
Aquesta oferta forma part d'un Job Marketplace que organitza BARCELONA ACTIVA en col·laboració amb el SIL BARCELONA i que es celebrarà el 7 de juny, de 9:30h a 12h, a la Fira Barcelona (Recinte Montjuïc).
L'empresa SERTRANS necessita incorporar una persona amb el perfil: Operador/a de tràfic Terrestre Júnior (contracte de pràctiques)
Només ens posarem en contacte amb les persones que encaixin millor amb el perfil sol·licitat per l'empresa.
Es confirmarà assistència per correu electrònic.
Funcions:
Incorporació al nou centre logístic ubicat a Vilanova del Vallès (Granollers). Disposa de pàrquing, gimnàs, pistes esportives (pàdel, futbol, ??bàsquet), sala de jocs, etc.
Funcions:
– Gestió logística i seguiment de trànsit.
- Gestió dels/de les conductors/es i amb els clients/proveïdors.
- Resolució d'incidències.
- Cerca de càrregues a la borsa.
- Suport administratiu: control de vacances, tacògraf, etc.
- Es valora el domini d'idiomes (anglès, francès, romanès, rus, etc.)
En funció de l'experiència i els coneixements del candidat el seu perfil pot encaixar en un departament o un altre. Animem que participin en el procés de selecció, estem oberts a conèixer diferents perfils!
Apostem pel Talent i no creiem a les etiquetes, per això estem compromesos amb la no discriminació per raó de raça, edat, sexe, estat civil, ideologia, opinions polítiques, nacionalitat, religió, orientació sexual o qualsevol altra condició personal.
EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per al Centre de Salut Mental, ofereix:
Funcions:
1.- Liderar i garantir l’execució del projecte E-Salut Mental Catalunya en els temps pactats pels projectes de transformació digital de Catsalut .
2.- Exercir com òrgan d’assistència i assessorament a la direcció de salut mental en matèria d’innovació.
3.- Coordinar l’organització dels comitès de governança i científic del projecte.
3.- Impulsar i gestionar les línies d’innovació de salut mental de l’entitat.
4.- Dissenyar, coordinar i supervisar un pla d’execució pel projecte E-Salut Mental. Així com establir el contacte i gestionar la coordinació amb altres hospitals per la realització de proves pilot.
5.- Identificar la necessitat de processos subcontractats i preparar els plecs tècnics i de seguiment de les licitacions de compra pública en coordinació amb les unitats de salut mental, transformació digital i innovació, amb l’objectiu de subcontractar desenvolupaments tecnològics a tercers.6.- Elaborar i gestionar el pressupost del projecte. Així com avaluar incidències, promovent la gestió d’accions correctives i de contingència.
7.- Assegurar que es compleixen els procediments aplicables, així com impulsar la millora contínua.
8.- Dissenyar un pla per garantir la transferència del projecte al sistema de salut català.
Requisits:
Es valorarà:
S’ofereix:
Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball al Centre de Salut Mental del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, en dependència de la Direcció de Salut Mental i de la Direcció d’Organització Digital i, ambdues, de la Direcció General del Consorci.
* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.
Procés de selecció:
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció:
Documentació:
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
1.- Curriculum vitae.
2.- Titulació acreditativa del requisit.
3.- Acreditacions formatives.
4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: 26 de maig de 2024
Codi de plaça: 3862
La Fundació Pere Tarrés cerca monitors/es amb anglès per incorporar-se als equips d'educació ambiental i realitzar colònies ambientals durant el mes de Maig i Juny
Les principals funcions que haurà de desenvolupar són:
- Dur a terme les activitats d'educació ambiental
- Coordinar-se amb la resta d'educadors/res de l'equip
- Fer l'avaluació de les activitats
- Preparar, mantenir i recollir el material necessari o l'espai per a executar les activitats.
Cerquem monitors/es amb experiència en el monitoratge de grups, nivell alt d'anglès, disponibilitat total de dilluns a divendres (passant la nit a la casa de colònies) amb possibilitat de continuar a l'estiu.
El nostre client, reconegut concessionari de vehicles de gama alta, necessita reforçar la plantilla amb un/a recepcionista i administratiu per fer les següents tasques:
Oferim:
Des de Marlex Human Capital estem col·laborant amb una empresa líder en el sector de la construcció de maquinària i línies automàtiques per l’encaixat, paletitzat i manipulació, ubicada a la comarca de la Garrotxa que precisa incorporar al seu equip un/a RESPONSABLE DE POSTVENDA que parli anglès.
Quina seria la teva missió a l’empresa?
Gestionant un equip de persones, el o la candidat/a seleccionat/da s’encarregarà de les següents funcions:
Al perfil seleccionat se li ofereix:
Som una asociació esportiva ubicada a Ciutat Vella y estem buscant una persona per cobrir la vacant d'ajudant per a l'espai coworking.
Tindràs la responsabilitat de conèixer l'entorn social en el qual es troba l'espai de coworking, aportar idees en el procés de creació de l'espai físic i de la imatge corporativa i donar valor afegit a un projecte humil, però ambiciós. Ens trobem en la recerca d'una persona amb fluïdesa conversacional en català, castellà i anglès (qualsevol altre idioma és un avantatge), amb fortes habilitats comunicatives i interpersonals amb un caràcter innovador amb capacitat de resolució de problemes i orientacions als canvis. Taques principals:
- Ajudar en la incorporació de membres i proporcionar informació sobre els nostres serveis.
- Estratègia de màrqueting i comunicació.
- Gestió del disseny i la comunicació offline i online (web, xarxes socials)
- Gestió de consultes i reserves de serveis.
- Logística i execució dels esdeveniments.
- Generar sinergies i creixement entre i per a la comunitat.
- Gestió comunicació interna pels membres.
- Organització i execució d'activitats de la comunitat.
- Atenció al client.
S'ofereix:
Des de Marlex Human Capital estem col·laborant amb una empresa líder en el sector de la construcció de maquinària i línies automàtiques per l’encaixat, paletitzat i manipulació, ubicada a la comarca de la Garrotxa que precisa incorporar al seu equip un/a coordinador/a pel Servei Tècnic que parli anglès.
Quina seria la teva missió a l’empresa?
Gestionant un equip de persones, el o la candidat/a seleccionat/da s’encarregarà de les següents funcions:
Al perfil seleccionat se li ofereix:
Tens un bon nivell d'anglès? Li vols treure profit?
Estàs de sort, encara pots formar part del programa Speak Up!
El Programa Speak Up és un projecte d'acompanyament escolar del Consorci d'Educació de Barcelona que té com a objectiu millorar la competència lingüística oral en anglès de l'alumnat en diferents centres educatius de Barcelona.
A la Fundació Pere Tarrés cerquem monitors/es amb vocació i experiència docent que tinguin motivació per ensenyar.
Les funcions són:
Condicions:
Si vols ser un/a Great Friend, no dubtis a inscriure't.
We're waiting for you!
T'apassiona el món de les negociacions? Tens experiència con a responsable de compres? Domines l'idioma anglès? Si és així, aquesta posició és per a tu!
Busquem un/a Responsable de compres, dinàmic/a, amb una elevada orientació al client i a resultats, amb alta capacitat de negociació de tarifes, bon tracte amb els proveïdors.
Funcions:
1. Supervisar el procés de compres des de les ofertes de compra, lentrada dalbarans i les factures, assegurant el compliment dels processos establerts i la fiabilitat de dades en els sistema informàtic.
2. Selecció de proveïdors i negociació de condicions.
3. Definir els preus de compra i establir un sistema per assegurar la actualització periòdica dels preus de compra en el sistema.
4. Establir i supervisar sistemes per lactualització i manteniment de la fitxa dels articles, control de famílies i subfamílies i classificació dels materials.
5. Controlar i mantenir els estocs de materials òptims dacord amb el temps de reposició i la rotació definida.
6. Fer els informes periòdics establerts per la valoració dels inventaris per famílies i subfamílies i el control i seguiment de les desviacions.
7. Gestió dels materials obsolets, informes periòdics i propostes al Departament de Vendes.
8. Supervisar i assegurar que els estocs de materials siguin correctes, establint sistemes de recomptes periòdics pel personal de magatzem i gestionant les diferències.
9. Atenció, redacció i control de les auditories de producte.
10. Gestionar el personal de lequip de dos persones.
11. Donar suport al responsable de Logística i Magatzem i definir els torns de treball adequats.
12. Supervisar i optimitzar les operacions de Logística: vehicles i rutes.
13. Establir plans de manteniment dels vehicles i supervisar el seu compliment.
Requisits:
Ø Estudis: Llicenciatura Econòmiques o similar.
Ø Idiomes: català, castellà, anglès.
Ø Experiència en tasques similars amb un mínim de 2 anys
Ø VALORABLE domini de lExcel i SAGE.
Què ofereixen ?
span>Horari: de dilluns a divendres de 8h a 13 h i de 15h a 18 h
span style="font-size: 7pt;">Salari competitiu dacord a lexperiència.
T'esperem!
T'agradaria divertir-te treballant aquest estiu?
Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem monitors/es de lleure amb nivell d'anglès per treballar a un casal d'estiu de Vacarisses.
Què faràs?
Què oferim?
Si tens el títol de monitor/a de lleure i/o experiència en l'àmbit del lleure i t'interessa treballar amb nosaltres... És el moment, no ho dubtis i apunta't a l'oferta.
T'estem esperant!
Resideixes al Bages i tens experiència com a TÈCNIC/A HIGIENE INDUISTRIAL I ERGONOMIA en entorn INDUSTRIAL preferiblement del sector QUÍMIC?
La persona seleccionada s'encarregarà de vetllar per la Salut i la Seguretat de les persones, i garantir que l' entorn, equips, instal·lacions i l´ambient de treball siguin segurs i saludables, per a tothom que treballi dins de l'organització i per el personal extern present, per aconseguir 0 situacions insegures, 0 accidents laborals i/o malalties professionals.
Quines seran les teves funcions dins l’empresa?
Què busquem?
Persona amb Formació Superior en Enginyeria Industrial amb formació específica en Auditores i Sistemes de Gestió de la Qualitat i Medi Ambient o experiència equivalent.
Persona amb el màster de PRL en triple especialització
Què oferim?
Emprea situada a Terrassa dedicada a l`Assessorament, Formació d`Empreses i professionals i gestió de Projectes de la UE, cerca un Tècnic per realitzar les funcions de Gestor de Projectes de Transformació digital.
Requisits del Perfil:
Formació:
Grau d`Enginyeria, Ciències de la Computació, Administració d`Empreses, Matemàtiques o afins.
CFGS de Multimèdia, Biblioteconomia, o afins.
S`ofereix:
Vols treballar aquest estiu com a monitor/a de lleure a les nostres cases de colònies? Tens formació o experiència fent colònies en anglès? T'agrada la cuina? Estàs disposat/da a viure una experiència inoblidable rodejat/da d'infància i adolescència?
Aleshores no ho dubtis més, aquesta és la teva oferta!
Des de la Pere Tarrés volem acompanyar-te en aquesta aventura per fer-te créixer professionalment i que formis part d'un equip, joves, dinàmic, amb ganes de treballar i compartir moments inoblidables.
TORN 1: del 30/6/24 al 06/7/24
TORN 2: del 7/7/24 al 13/7/24
Quins beneficis gaudiràs:
Que és el que et farà triomfar en aquesta oferta:
Ser una persona dinàmica, motivada, amb ganes de gaudir i d'engrescar-se. Responsable, organitzada, amb sentit comú i amb experiència en cuina i formació en anglès.
Quins serà el teu objectiu:
Quines serien les teves funcions:
Que et podem oferir:
TORN 1: del 30/6/24 al 06/7/24
TORN 2: del 7/7/24 al 13/7/24
Vols treballar aquest estiu com a monitor/a de lleure a les nostres cases de colònies? Tens formació o experiència fent colònies en anglès? Estàs disposat/da a viure una experiència inoblidable rodejat/da d'infància i adolescència?
Aleshores no ho dubtis més, aquesta és la teva oferta!
Des de la Pere Tarrés volem acompanyar-te en aquesta aventura per fer-te créixer professionalment i que formis part d'un equip, joves, dinàmic, amb ganes de treballar i compartir moments inoblidables.
TORN 1: del 24/6/24 al 28/6/24
TORN 2: del 30/6/24 al 5/7/24
TORN 3: del 7/7/24 al 12/7/24
TORN 4: del 21/7/24 al 26/7/24
TORN 5: del 28/7/24 al 2/8/24
Quins beneficis gaudiràs:
Que és el que et farà triomfar en aquesta oferta:
Ser una persona dinàmica, motivada, amb ganes de gaudir i d'engrescar-se. Responsable, organitzada, amb sentit comú i amb experiència fent teatre.
Quins serà el teu objectiu:
Quines serien les teves funcions:
Que et podem oferir:
Estem buscant un/a administratiu/a TEMPORAL per un important entitat del sector educatiu ubicada a Sarrià, Barcelona. Com a part del nostre equip, tindràs un paper clau en el suport administratiu per a la formació i desenvolupament dels empleats, contribuint al creixement i retenció del talent dins de l'organització.
Responsabilitats principals:
Habilitats i Requisits:
Les funcions serían les pròpies de consergeria
- Atendre a les persones que accedeixin a la finca
- Recepció de paqueteria
- Neteja de les zones comuns
- Imprescindible que sàpiga parlar anglès
Cerquem professional per Auxiliar de la Llar, per a treballar al Servei d'Atenció Domiciliària a la Zona de la Selva, concretament : Caldes de Malavella, Vilavid d' Onyar, Maçanet de la Selva, Santa Coloma, Anglès, Breda, Hostàlric,
Funcions
Requisits
Imprescindible vehicle propi per desplaçar-se al domicili dels usuaris.
Es cerca fisioterapeuta per a treballar als centres de dia de les Bernardes a Salt i del Moli del Cuc a Anglès.
La persona seleccionada s'encarregarà de donar atenció directa i cures pròpies de la seva disciplina als/les residents, a través de tractaments dirigits a la recuperació i rehabilitació de persones amb disfuncions o discapacitat, així com la prevenció, el seguiment i l'avaluació de les mateixes i l'elaboració de plans terapèutics en funció del diagnòstic del usuari/a i assessorament al personal assistencial.
S’ofereix:
Jornada: 22 hores setmanals (13h setmanals a Salt i 9 hores setmanals a Anglès)
Horari: 3 dies a la setmana a cada centre. Matí i tarda
Contracte: Estable
Incorporació inmediata
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.